Γενικές Πολιτικές

Από: 01/05/2025
Μέχρι: 30/09/2025

Οικογενειακό

Υποδεχόμαστε επισκέπτες όλων των ηλικιών.

Η πολιτική μας για την ηλικία:

  • Ενήλικας: 12+ χρονών
  • Παιδί: 2 - 11 χρονών
  • Μωρό: 0 - 1 χρονών

Ενδέχεται να χρειαστεί επαλήθευση ταυτότητας κατά το check-in.

Δωρεάν Wi-Fi.

Όλα τα καταλύματα μας διαθέτουν κλιματισμό.

Τα κατοικίδια επιτρέπονται μόνο κατόπιν αιτήματος.

Ενδέχεται να ζητήσουμε φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες για το κατοικίδιο σας κατά τη διαδικασία κράτησης για να επιβεβαιώσουμε εάν επιτρέπεται.

Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους. Το κάπνισμα επιτρέπεται μόνο έξω.

Τα πάρτι δεν επιτρέπονται.

Στην Ελλάδα, οι Ώρες Κοινής Ησυχίας πρέπει να τηρούνται και επιβάλλονται από την αστυνομία. Οι επισκέπτες δεν πρέπει να ενοχλούν τους γείτονες αυτές τις ώρες:

Καλοκαίρι (01/04/2025 - 30/09/2025)
  • 15:00 - 17:30
  • 23:00 - 07:00
Χειμώνας (01/10/2024 - 31/03/2025)
  • 15:30 - 17:30
  • 22:00 - 07:30

Εάν βρείτε οτιδήποτε με ζημιά κατά την άφιξή σας, παρακαλούμε να μας το αναφέρετε εντός 24 ωρών από το check-in σας, ώστε να μην σας θεωρήσουμε υπεύθυνους.

Όλες οι ζημιές, μικρές και μεγάλες, πρέπει να μας αναφέρονται άμεσα κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Θα είστε υπεύθυνοι για το κόστος επισκευής τυχόν ζημιών σε τοίχους, πόρτες, παράθυρα, σίτες, έπιπλα, συσκευές ή οτιδήποτε άλλο ανήκει στο κατάλυμα.

Μην πετάτε χαρτί υγείας ή άλλα προϊόντα υγιεινής στην τουαλέτα γιατί μπορεί να φράξουν οι σωλήνες.

Στην περίπτωση που χρειαστεί ξεμπλοκάρισμα η τουαλέτα σας, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα.

Διατίθεται δωρεάν βρεφικό κρεβάτι κατόπιν αιτήματος.

Είστε ευπρόσδεκτοι να φέρετε το δικό σας παιδικό κρεβάτι.

Δεν προσφέρουμε πρωινό, αλλά θα βρείτε καλές επιλογές πρωινού σε μικρή απόσταση.

Ιδιωτικό
  • Δωρεάν

Πολιτικές Κρατήσεων

Επικοινωνήστε απευθείας μαζί μας για να λάβετε τις εγγυημένες καλύτερες τιμές μας. Στη συνέχεια θα επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες σας ή, σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας, ενδέχεται να σας προσφέρουμε κάποιες εναλλακτικές ημερομηνίες ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Θα σας προσφέρουμε την καλύτερη τιμή για τη διαμονή σας και εάν αποδεχτείτε την ειδική προσφορά μας για άμεση κράτηση, θα σας ζητήσουμε ευγενικά να στείλετε 30% προκαταβολή κράτησης για να εξασφαλίσετε την κράτησή σας.

Εάν βρείτε μια προσφορά για το κατάλυμά μας σε άλλη ιστοσελίδα, Θα σας κάνουμε καλύτερη προσφορά εάν κάνετε απευθείας κράτηση μαζί μας!

Υποσχόμαστε ότι δεν θα εκπλαγείτε από κρυφές χρεώσεις σε κανένα σημείο της διαδικασίας κράτησης ή κατά τη διάρκεια της διαμονής σας μαζί μας.

Η τιμή που σας προσφέρουμε θα περιλαμβάνει:

  • Την εγγυημένη χαμηλότερη διανυκτέρευση μας - δεν θα βρείτε πουθενά αλλού χαμηλότερη τιμή!
  • 13% ΦΠΑ
  • 0.50% Δημοτικός Φόρος
  • Τέλος Ανθεκτικότητας Στην Κλιματική Κρίση
Κατά την κράτηση θα χρειαστούμε:
  1. Το ονοματεπώνυμο σας
  2. Ο αριθμός του διαβατηρίου ή της ταυτότητάς σας
  3. Τον αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου
Εάν η κράτηση γίνεται απο εταιρείας, θα χρειαστούμε επίσης:
  1. Όνομα εταιρείας
  2. Διεύθυνση
  3. Αριθμός ΑΦΜ (αν υπάρχει)

Η προκαταβολή της κράτησης πρέπει να καταβληθεί σε ΕΥΡΩ (€) εντός 3 εργάσιμων ημερών από το αίτημα πληρωμής μας. Διαφορετικά, η κράτησή σας δεν θα είναι εγγυημένη.

Αυτές είναι οι ασφαλείς επιλογές πληρωμής μας. Ενδέχεται να σας δώσουμε περισσότερες οδηγίες όταν είστε έτοιμοι να κάνετε κράτηση.

  • Κάντε μια τραπεζική κατάθεση
    Εξοικονομήστε χρήματα με το Wise. Λάβετε τις χαμηλότερες συναλλαγματικές ισοτιμίες όταν πραγματοποιείτε τραπεζική μεταφορά.
  • Πληρωμή Με Κάρτα
    • Visa
    • Mastercard
  • Ηλεκτρονικές Πληρωμές
  • Χρηματική Εντολή
Πριν το check-in:
  • Τραπεζική κατάθεση (3 μέρες πριν την άφιξη)
Κατά το check-in:
  • Μετρητά
  • Κάρτα

14:00 - 22:00

Κατά το check-in πρέπει να προσκομίσετε δελτίο ταυτότητας ή διαβατήριο. Αυτά τα έγγραφα θα σας επιστραφούν αμέσως.


Θέλετε να κάνετε check-in νωρίτερα ή αργότερα; Μπορεί να είναι δυνατό αν μας το ζητήσετε τουλάχιστον 48 ώρες νωρίτερα. Θα ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε.

Το κατάλυμα καθαρίζεται κάθε μέρα.

Οι πετσέτες μπάνιου θα αλλάζονται κάθε μέρα.

Αλλαγή κλινοσκεπασμάτων κάθε 4 ημέρες.

Παρακαλούμε βοηθήστε μας να διατηρήσουμε τους λιγοστούς υδάτινους πόρους του νησιού, ζητώντας λιγότερες αλλαγές κατά τη διάρκεια της διαμονής σας.

Συνιστούμε να κλειδώνετε την πόρτα όταν φεύγετε από το κατάλυμα.

Λάβετε υπόψη ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για χαμένα ή κατεστραμμένα αντικείμενα.

06:00 - 10:00

Ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε να παρατείνετε τη διαμονή σας και να διατηρήσετε τη διαμονή σας πέραν του 10:00. Μπορεί να δοθεί παράταση ανάλογα με τη διαθεσιμότητά μας.


Θέλετε να κάνετε check-out νωρίτερα ή αργότερα; Μπορεί να είναι δυνατό αν μας το ζητήσετε εκ των προτέρων.

Εάν δεν έχετε κανονίσει μαζί μας μια ώρα αναχώρησης αργά και δεν καταφέρετε να αδειάσετε το κατάλυμα έως τις 10:00 την ημερομηνία του check-out, έχουμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε τα υπάρχοντά σας από το κατάλυμα. Λάβετε υπόψη ότι θα το κάνουμε μόνο ως έσχατη λύση.

Προσφέρουμε δωρεάν χώρο φύλαξης αποσκευών. *

* Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου. Παρακαλούμε αποθηκεύστε τις αποσκευές σας με δική σας ευθύνη. Δεν δεχόμαστε ευθύνη σε περίπτωση απωλειών ή ζημιών.

Σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνετε check-out νωρίτερα από το προγραμματισμένο, ενδέχεται να είμαστε σε θέση να σας προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων ανάλογα με τις περιστάσεις.

Σε περίπτωση που χρειαστεί να ακυρώσετε την κράτησή σας, παρέχουμε:

  • Πλήρη Επιστροφή: χρημάτων τουλάχιστον 21 ημέρες πριν από την ημερομηνία του check-in σας, μείον τυχόν χρεώσεις τραπεζών ή μεταφοράς
  • Μη Επιστροφή: χρημάτων λιγότερο από 21 ημέρες πριν από την ημερομηνία check-in

Όλες οι επιστροφές καταβάλλονται σε ΕΥΡΩ (€).

Δεν χρεώνουμε τέλη ακύρωσης.

Το αίτημά σας για ακύρωση πρέπει να μας σταλεί γραπτώς στο villaemiliasuites@gmail.com.

Μπορείτε επαναπρογραμματίστε την κράτησή σας.

Μπορείτε να επαναπρογραμματίσετε τις ημερομηνίες κράτησής σας δωρεάν (ανάλογα με τη διαθεσιμότητα).

Εάν δεν φτάσετε την ημερομηνία του check-in της κράτησής σας και αν δεν έχουμε νέα σας, η κατάσταση της κράτησής σας θα αλλάξει σε "No Show" και το κατάλυμα θα είναι διαθέσιμο. Στη συνέχεια θα έχουμε το δικαίωμα να το κρατήσουμε για άλλους επισκέπτες. Η κατάθεσή σας δεν θα επιστραφεί.